پرفروش‌ترین گوشی‌های جهان در سه‌ماهه اول سال ۲۰۲۴ با هوش مصنوعی شارژدهی گلکسی S۲۵ ده درصد بهتر می‌شود انتقال داده‌های دستگاه اندروید قبلی به دستگاه‌ اندرویدی جدید سریع‌تر می‌شود افشای مشخصات اولیهٔ Xiaomi 15 Pro ویدئو | ربات اپتیموس تسلا، مشغول کار در کارخانه خانواده آیفون ۱۷ یک عضو «اسلیم» خواهد داشت تراکنش‌های بیت‌کوین میلیاردی شد اولین تریلر از حضور شخصیت «هوملندر» در بازی «مورتال کمبت ۱» (Mortal Kombat 1) لایحه حفاظت از داده‌های شخصی در کمیسیون حقوقی دولت تصویب شد اولین تصاویر از فصل دوم سریال «آخرینِ ما» (The Last of Us) شواهد جیمز وب برای اثبات حیات فرازمینی کافی نیست هشدار به کاربران اندروید: اطلاعاتتان در خطر است! | صاحبان شیائومی بیشتر مراقب باشند! از Pixel 8a چه می‌دانیم؟ | افشای همه مشخصات گوشی جدید گوگل، پیش از رونمایی معرفی بازی «گربه‌ها و سوپ» (cats & soup) + دانلود اندروید و IOS مایکروسافت: پلیس آمریکا حق ندارد از Azure برای تشخیص چهره استفاده کند مشخصات Poco F6 Pro فاش شد انتشار تصاویر Xperia 1 IV، آخرین پرچمدار سونی از ماکت‌های لورفته خانواده iPhone 16 چه می‌فهمیم؟ پیکر شهید تازه‌تفحص‌شده دفاع مقدس در گلزار شهدای مشهد به خاک سپرده شد + عکس برای بازی Hellblade II چه سیستمی نیاز دارید؟ قابلیت‌های جدید استوری در اینستاگرام + جزئیات
سرخط خبرها

نمره حیرت‌انگیز OnePlus 12 در آزمون‌های فنی

  • کد خبر: ۱۹۷۷۲۳
  • ۱۰ آذر ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۴
نمره حیرت‌انگیز OnePlus 12 در آزمون‌های فنی
گوشی تولید شرکت چینی، هنوز نیامده، همه رکوردها را شکست و در صدر جدول بنچمارک آنتوتو قرار گرفت.

به گزارش شهرآرانیوز، در حالی که هنوز وان پلاس ۱۲ معرفی نشده است، امروز این گوشی موفق شد امتیاز بسیار بالایی را در بنچمارک آنتوتو ثبت کند.

به‌تازگی، تیزر جدیدی از پرچمدار موردانتظار وان پلاس، یعنی وان پلاس ۱۲، در دسترس قرار گرفته که حاوی تصویری از بنچمارک آنتوتو این گوشی است. در این راستا، وان پلاس ۱۲ با تراشه اسنپدراگون ۸ نسل سه، حافظه رم ۲۴گیگابایتی و حافظه داخلی ۱ترابایتی در این بنچمارک ثبت شده است. در آزمون‌های فنی، پرچمدار وان پلاس موفق شده امتیاز کلی ۲٬۳۳۳٬۰۳۳ را به خود اختصاص دهد که بالاترین امتیاز آنتوتو تا به امروز محسوب می‌شود.

در آزمون پردازنده مرکزی، وان پلاس ۱۲ امتیاز ۵۳۳٬۵۶۶ را کسب کرده است. از سوی دیگر، در آزمون پردازنده گرافیکی شاهد ثبت امتیاز ۹۰۴٬۹۶۱ هستیم. در دو بخش حافظه و تجربه کاربری، پرچمدار وان پلاس، به‌ترتیب، امتیازهای ۵۳۸٬۵۱۱ و ۳۵۵٬۹۹۵ را به خود اختصاص داده است.

جدا از تراشه قدرتمند و حافظه رم / حافظه داخلی سریع، وان پلاس ۱۲ همچنین به یک سیستم‌ خنک‌کننده بزرگ محفظه بخار مجهز شده که عملکرد پایدار سخت‌افزار را تضمین و از تولید حرارت زیاد نیز جلوگیری می‌کند.

در خبری مشابه، وان پلاس همچنین تأیید کرده این پرچمدار از شارژ بی‌سیم پشتیبانی خواهد کرد. در یک ویدئو دیگر، این برند چینی آزمایش پاشش شدید آب را روی نمایشگر وان پلاس ۱۲ انجام داده که عملکرد آن در مقایسه با آیفون ۱۵ پرو نشان می‌دهد. طبق این آزمایش، نمایشگر این پرچمدار پس از خیس‌شدن نیز حساسیت خوبی نسبت به لمس دارد. البته وان پلاس ۱۲ همچنان بدون گواهی ضدآب و گردو‌غبار IP68 روانه بازار می‌شود.

در نهایت، باید اشاره کرد که وان پلاس ۱۲ در تاریخ ۵ دسامبر، مصادف با ۱۴، آذر برای بازار چین معرفی خواهد شد. افشاگری نیز ادعا کرده که این پرچمدار در تاریخ ۲۳ ژانویه (۶ بهمن) برای بازارهای جهانی عرضه می‌شود.

منبع: جی‌اس‌ام

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->